duminică, 22 mai 2011

Controlul sistemului de masurarea serviciilor

Controlati-va sistemul de masurare a serviciilor, pentru obtinerea certificarii ISO

• Dezvoltati un sistem de masurare a serviciilor si controlati modul in care el este intretinut si monitorizat.
• Controlati abilitatile de masurare si testare.
• Controlati procedurile de masurare si testare.
• Controlati software-ul de masurare si testare.
• Controlati chestionarele de masurare si testare.
• Verificati validitatea si fiabilitatea chestionarelor si sondajelor.
• Controlati echipamentul de masurare si testare.
• Controlati folosirea acestui echipament.
• Controlati calibrarea acestui echipament..
• Controlati intretinerea acestui echipament.

(Controlul sistemului de masurarea serviciilor in managementul calitatii)

tags: masurarea serviciilor, masurare, testare, certificare iso

marți, 17 mai 2011

Definirea politicilor, scopurilor si obiectivelor calitatii

Consultanta in vederea certificarii ISO - Managementul calitatii - Definirea politicilor, scopurilor si obiectivelor privind calitatea

Definiti-va politicile privind calitatea

• Definiti-va politicile privind calitatea serviciilor. Aceste politici ar trebui:
• Sa discute despre imaginea si reputatia dvs.
• Sa descrie ce atitudine luati fata de calitatea serviciilor.
• Sa defineasca nivelul serviciilor pe care doriti sa il atingeti.
• Sa transforme clientul in punctul central al politicilor dvs.
• Sa puna accentul pe importanta satisfactiei clientului.
• Sa explice ca tot personalul trebuie sa aplice aceste politici.
• Sa indice faptul ca managerii seniori sprijina aceste politici.

Definiti-va scopurile si obiectivele privind calitatea

• Definiti-va scopurile si obiectivele privind calitatea si transpuneti-le in activitati reale de servicii si prestari de servicii. Aveti in vedere urmatoarele tipuri de scopuri si obiective:
• Satisfacerea clientilor.
• Incurajarea imbunatatirii continue.
• Respectarea nevoilor sociale si de protectia mediului.
• Cultivarea unui angajament colectiv catre calitate.
• Imbunatatirea eficientei prestarii de servicii.
• Definirea clara a nevoilor si asteptarilor clientilor.
• Cautarea de oportunitati de a imbunatati calitatea serviciilor.

tags: politica calitatii, certificare iso, scopul calitatii, obiectivele calitatii, consultanta iso, managementul calitatii

marți, 3 mai 2011

Acordarea responsabilitatii si evaluarea importantei

Acordarea responsabilitatii si evaluarea importantei, conform ISO 9004 - Linii directoare pentru controlul sistemului calitatii

Acordati responsabilitate

• Definiti cine este responsabil pentru si are autoritatea de a:
• Initia si coordona actiuni corective.
• Implementa si monitoriza actiuni corective.
• Documenta si inregistra actiuni corective.

Evaluati importanta

• Evaluati importanta fiecarei neconformitati. Neconformitatile cresc in importanta atunci cand ele duc la:
• Cresterea costurilor.
• Scaderea sigurantei.
• Scaderea performantei.
• Scaderea fiabilitatii.
• Scaderea satisfactiei clientilor.