joi, 24 decembrie 2009

Ingenico obtine certificatul de calitate ISO 9001

Ingenico obtine certificatul de calitate ISO 9001 pentru toate activităţile sale corporative

Ingenico, furnizor mondial de soluţii de plată, a obţinut certificarea de calitate ISO 9001:2008 de la Asociatia Franceza pentru Asigurarea Calitatii (AFAQ), pentru întreaga sa gamă de activităţi corporative.

Unele dintre aceste activităţi au fost deja certificate ISO încă din 2003 la Sagem-Monetel, care a fuzionat cu Ingenico în 2008. Perimetrul de certificare a fost extins la noua entitate combinată. Aceasta acopera acum nu numai terminalale de plata, design-ul si manufacturarea, dar de asemenea dezvoltarea, set-up-ul şi operarea de soluţii de prelucrare sigure pentru tranzacţii electronice.

Aceasta certificare valideaza pe deplin politica Ingenico de a acorda prioritate satisfactiei clientului de top si devotamentul nostru de a fi un furnizor de referinţă de produse şi servicii de calitate", a subliniat Philippe Lazare, CEO al Ingenico. "Punerea în aplicare un unui robust şi eficient Sistem de Management al Calitatii (SMC) pentru activităţile noastre corporative este o componentă cheie a eforturilor noastre pentru a continua îmbunătăţirea durabilă pentru a se asigura că respectăm cele mai înalte standarde de calitate", a adăugat el.

În acelaşi timp, filiala Ingenico din Regatul Unit a obţinut reînnoirea certificartului de calitate ISO 9001:2008, iar managementul de varf al companiei a specificat faptul ca sistemul de managementul calitatii va fi in curand extins si la activitatile de vanzare si de asemenea la toate sucursalele Ingenico.

Despre Ingenico: Ingenico este un important furnizor de soluţii de plată, cu peste 15 milioane de terminale instalate în mai mult de 125 de ţări. Mai multe informatii despre www.ingenico.com (sursa: CNN Money)